Expeditie Brabant is onderdeel van Top-Uitje.nl. Als Evenementenorganisatie zijn we een snel groeiend bedrijf met diverse bedrijfsuitjes door heel Nederland en België. Al onze uitjes worden door ons zelf ontwikkeld, uitgevoerd en doorontwikkeld. Waar de aanvraag ook vandaan komt, wij zorgen voor een passende activiteit. Van Terschelling tot aan Wallonië, van “Pirates of the Biesbosch” tot het bouwen van levensgrote auto’s van karton. Het kan ons niet gek genoeg. We zijn een dynamisch bedrijf en het is onze uitdaging om zo min mogelijk stil te zitten.
Expeditie Brabant is onderdeel van Top-Uitje.nl. Als Evenementenorganisatie zijn we een snel groeiend bedrijf met diverse bedrijfsuitjes door heel Nederland en België. Al onze uitjes worden door ons zelf ontwikkeld, uitgevoerd en doorontwikkeld. Waar de aanvraag ook vandaan komt, wij zorgen voor een passende activiteit. Van Terschelling tot aan Wallonië, van “Pirates of the Biesbosch” tot het bouwen van levensgrote auto’s van karton. Het kan ons niet gek genoeg. We zijn een dynamisch bedrijf en het is onze uitdaging om zo min mogelijk stil te zitten.
Expeditie Brabant is onderdeel van Top-Uitje.nl. Als Evenementenorganisatie zijn we een snel groeiend bedrijf met diverse bedrijfsuitjes door heel Nederland en België. Al onze uitjes worden door ons zelf ontwikkeld, uitgevoerd en doorontwikkeld. Waar de aanvraag ook vandaan komt, wij zorgen voor een passende activiteit. Van Terschelling tot aan Wallonië, van “Pirates of the Biesbosch” tot het bouwen van levensgrote auto’s van karton. Het kan ons niet gek genoeg. We zijn een dynamisch bedrijf en het is onze uitdaging om zo min mogelijk stil te zitten.
Toen kwam maart 2020. Noodgedwongen kwamen we net als iedereen thuis te zitten. Via online meetings kwamen de gekste ideeën op tafel die lang niet allemaal uitvoerbaar waren binnen de steeds wisselende maatregelen. Hoe konden we als evenementenorganisatie het hoofd boven water houden? Aan de ene kant moest er veel financieel geregeld worden en aan de andere kant moesten we onze creativiteit door ontwikkelen. Uit alle wilde plannen die over tafel zijn gekomen, zijn er twee stabiele factoren blijven staan: “De Kluis in Huis” en “Expeditie Brabant”.
Omdat alles online ging in deze tijd, vonden we het belangrijk dat deze activiteiten offline zouden zijn. Dat past ook bij ons. Ons bedrijf is gebaseerd op persoonlijk contact en beleven. En wat niet buitenshuis kan, kan wel met het eigen gezin aan tafel. Voor “De Kluis in Huis” bouwden we een timer op onze Kluis welke afloopt van 2 uur terug naar 0. Binnen die tijd moest de Kluis gekraakt worden. We bedachten diverse raadsels en opdrachten. Na enkele try outs was het tijd voor de eerste echte verhuur. We kwamen de Kluis toen nog persoonlijk afleveren en ophalen. Om het geheimzinnige aspect te vergroten.
Inmiddels heeft het spel al diverse upgrades gehad, hebben we een hele stapel volwassen- en kindersets, sturen we het spel het hele land door en zijn we op verschillende scholen en bedrijven geweest. We zijn er trots op dat we deze producten naast onze drukke agenda met bedrijfsuitjes nog vol enthousiasme kunnen voortzetten!
"Omdat alles online ging in deze tijd, vonden we het belangrijk dat deze activiteiten offline zouden zijn."
Toen kwam maart 2020. Noodgedwongen kwamen we net als iedereen thuis te zitten. Via online meetings kwamen de gekste ideeën op tafel die lang niet allemaal uitvoerbaar waren binnen de steeds wisselende maatregelen. Hoe konden we als evenementenorganisatie het hoofd boven water houden? Aan de ene kant moest er veel financieel geregeld worden en aan de andere kant moesten we onze creativiteit door ontwikkelen. Uit alle wilde plannen die over tafel zijn gekomen, zijn er twee stabiele factoren blijven staan: “De Kluis in Huis” en “Expeditie Brabant”.
Omdat alles online ging in deze tijd, vonden we het belangrijk dat deze activiteiten offline zouden zijn. Dat past ook bij ons. Ons bedrijf is gebaseerd op persoonlijk contact en beleven. En wat niet buitenshuis kan, kan wel met het eigen gezin aan tafel. Voor “De Kluis in Huis” bouwden we een timer op onze Kluis welke afloopt van 2 uur terug naar 0. Binnen die tijd moest de Kluis gekraakt worden. We bedachten diverse raadsels en opdrachten. Na enkele try outs was het tijd voor de eerste echte verhuur. We kwamen de Kluis toen nog persoonlijk afleveren en ophalen. Om het geheimzinnige aspect te vergroten.
Inmiddels heeft het spel al diverse upgrades gehad, hebben we een hele stapel volwassen- en kindersets, sturen we het spel het hele land door en zijn we op verschillende scholen en bedrijven geweest. We zijn er trots op dat we deze producten naast onze drukke agenda met bedrijfsuitjes nog vol enthousiasme kunnen voortzetten!
"Omdat alles online ging in deze tijd, vonden we het belangrijk dat deze activiteiten offline zouden zijn."
Toen kwam maart 2020. Noodgedwongen kwamen we net als iedereen thuis te zitten. Via online meetings kwamen de gekste ideeën op tafel die lang niet allemaal uitvoerbaar waren binnen de steeds wisselende maatregelen. Hoe konden we als evenementenorganisatie het hoofd boven water houden? Aan de ene kant moest er veel financieel geregeld worden en aan de andere kant moesten we onze creativiteit door ontwikkelen. Uit alle wilde plannen die over tafel zijn gekomen, zijn er twee stabiele factoren blijven staan: “De Kluis in Huis” en “Expeditie Brabant”.
Omdat alles online ging in deze tijd, vonden we het belangrijk dat deze activiteiten offline zouden zijn. Dat past ook bij ons. Ons bedrijf is gebaseerd op persoonlijk contact en beleven. En wat niet buitenshuis kan, kan wel met het eigen gezin aan tafel. Voor “De Kluis in Huis” bouwden we een timer op onze Kluis welke afloopt van 2 uur terug naar 0. Binnen die tijd moest de Kluis gekraakt worden. We bedachten diverse raadsels en opdrachten. Na enkele try outs was het tijd voor de eerste echte verhuur. We kwamen de Kluis toen nog persoonlijk afleveren en ophalen. Om het geheimzinnige aspect te vergroten.
Inmiddels heeft het spel al diverse upgrades gehad, hebben we een hele stapel volwassen- en kindersets, sturen we het spel het hele land door en zijn we op verschillende scholen en bedrijven geweest. We zijn er trots op dat we deze producten naast onze drukke agenda met bedrijfsuitjes nog vol enthousiasme kunnen voortzetten!
Naast “De Kluis in Huis” hebben we ook “Expeditie Brabant” ontwikkeld. De eerste expeditie was “Het Mysterie van Breda”. Deze historische route was al een activiteit welke we voor bedrijven organiseerden. We zijn opnieuw in de historie gedoken en hebben de route geschikt gemaakt voor kleine gezelschappen. Daarna kwam het idee om autoroutes te schrijven.
We verdiepten ons in alle het mooie wat Brabant te bieden heeft en met de hulp van Social Deal wisten een groot publiek te bereiken. De recensies waren overweldigend. De ene tien na de andere kwam onze kant op en we hadden weer reden om te stralen! We genieten enorm van de natuur en rijke historie van ons eigen Brabant en delen deze graag met jullie!
Naast “De Kluis in Huis” hebben we ook “Expeditie Brabant” ontwikkeld. De eerste expeditie was “Het Mysterie van Breda”. Deze historische route was al een activiteit welke we voor bedrijven organiseerden. We zijn opnieuw in de historie gedoken en hebben de route geschikt gemaakt voor kleine gezelschappen. Daarna kwam het idee om autoroutes te schrijven.
We verdiepten ons in alle het mooie wat Brabant te bieden heeft en met de hulp van Social Deal wisten een groot publiek te bereiken. De recensies waren overweldigend. De ene tien na de andere kwam onze kant op en we hadden weer reden om te stralen! We genieten enorm van de natuur en rijke historie van ons eigen Brabant en delen deze graag met jullie!
Naast “De Kluis in Huis” hebben we ook “Expeditie Brabant” ontwikkeld. De eerste expeditie was “Het Mysterie van Breda”. Deze historische route was al een activiteit welke we voor bedrijven organiseerden. We zijn opnieuw in de historie gedoken en hebben de route geschikt gemaakt voor kleine gezelschappen. Daarna kwam het idee om autoroutes te schrijven.
We verdiepten ons in alle het mooie wat Brabant te bieden heeft en met de hulp van Social Deal wisten een groot publiek te bereiken. De recensies waren overweldigend. De ene tien na de andere kwam onze kant op en we hadden weer reden om te stralen! We genieten enorm van de natuur en rijke historie van ons eigen Brabant en delen deze graag met jullie!
© 2023 | Alle rechten voorbehouden | TOP-uitje.nl